Weer tijd voor een berichtje! - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu Weer tijd voor een berichtje! - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu

Weer tijd voor een berichtje!

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2013 | Malta, Sliema

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij vanuit Sliema!

Het weer wordt al wel iets minder hier, het is meer bewolkt. Paar weken terug hadden we volop zon met 30 graden, nu is het denk ik hier rond de 25 graden! Maar natuurlijk is het alsnog strand weer, waar we in het weekend regelmatig te vinden zijn :) Dus heb nog niks te klagen, als ik het weer zo hoor in Nederland.. haha ;)!

Het verstaan van Engels gaat gelukkig wel steeds beter bij mij. En ik durf ook al wel iets meer Engels te spreken! Gelukkig kan ik mezelf hier wel redden, haha :)

Nu even wat over mijn stage..
Zoals ik wel is eerder heb verteld is dat ze op mijn stage adres veeeel Maltees praten. Het wordt daarna wel in het Engels uitgelegd, zodat ik weet waar ze over hebben gepraat. Maar dit is niet echt prettig, je bent er tenslotte ook om je Engels te leren.
Het verschilt ook best wel erg per dag of het leuk is of niet. Zo heel veel doe ik niet op stage. Ik mag af en toe iemand eten geven, verder moet ik helpen bij de activiteiten. De ene dag doe ik meer dan de andere dag.

Maaaarrrr, laatst kregen Larissa en ik bericht dat we als we willen, dat we eventueel wel van stage konden ruilen, dit komt ook omdat de POK nog niet klaar is. Ik zei gelijk al tegen Larissa dat ik dit wel wou.

Afgelopen vrijdag hadden we gesprek met Simon (contactpersoon hier in Malta) dat hij goed bericht voor ons heeft. Hij heeft namelijk 2 stage adressen, dus dat betekend dat we allebei een nieuwe stage krijgen!
Ik was gelijk helemaal blij toen ik dat hoorde!
We gaan bij dezelfde organisatie stagelopen, maar ik ga er vanuit wel bij een ander adres.

Maandagochtend om 11.00 uur hebben we een meeting met die adressen, dus allemaal maar weer afwachten en hopen dat dat wel heel leuk is en natuurlijk veel Engels leer! :)

Zodra ik meer weet, en alles definitief is, over mijn stage.. dan doe ik jullie weer een berichtje!

Liefs Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

Nog maar 13 daagjes!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

10 November 2013

Nieuwe stage en bezoek uit Nederland! :)

03 November 2013

Nieuwe stage

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6704

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: