Nieuwe stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu Nieuwe stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu

Nieuwe stage

Blijf op de hoogte en volg

03 November 2013 | Malta, Sliema

Hoi hoi!


Afgelopen week was het een erg gekke week voor ons, heel anders dan normaal!

Maandag hadden we een gesprek gehad voor ons nieuwe stage, dit ging goed en we waren er allebei van overtuigd dat we wel wouden wisselen van stage. 'S avonds maar gelijk een mail gestuurd naar Simon, dat we dit wel wouden doen. Dinsdag heb ik het aangegeven op stage dat ik waarschijnlijk hier weg ga, dat vonden ze erg jammer.
Woensdag kwam de hoofd van de school naar mij toe, en ze gaf aan dat ze contact ging opnemen met Simon over het veranderen van stage, of er problemen is enzo..
Toen vroeg 1 collega einde van de dag aan mij, of ik problemen heb met deze school of met de school in Nederland. Heb toen dus aangegeven dat ik weg ga. Zegt ze; dus het kan maar zo ineens zijn dat we je niet meer zien, of dat wel? Ik zei daarop: Ga er maar vanuit dat ik volgende week, die week na jullie vakantie er nog wel helemaal ben!

Kom ik even later thuis.. heb ik een mailtje van Simon! Dat we morgen (donderdag) een gesprek hebben, en dat we niet meer naar de oude stage terug hoeven!
Wat voelde ik me op dat moment schuldig, over wat ik tegen mijn collega heb gezegd, dat ik niet zo ineens weg ben. Maar ik kan er ook niks aan doen.

Dus die donderdag hadden we gesprek met de ouders van de cliënten. Wat hebben we goede gesprekken gehad, en wat wordt dit een grote uitdaging zeg!
Omdat we al aardig vroeg vrij waren, zijn we Valetta nog even in geweest en hebben we lekker geshopt. Jammer genoeg was het weer op dat moment niet zo mooi en hadden we de hele middag regen..

Elke dag hebben we 's ochtends stage. Die doen we samen, dat is bij een vrouw van 26 met hoog niveau. Dat duurt dan van 09.00-12.00.

En dan heb ik nog elke maandag stage van 16.00-19.00 uur, bij een vrouw van 25 met laag niveau. Haar moeder geeft ook Engelse les op een school, dus ze gaf al gelijk aan bij ons dat ze ons gaat verbeteren (als dat nodig is) hahah. Hier heb ik geen moeite mee dat ze mij gaat verbeteren, daar leer ik juist weer van! :)
Elke donderdagavond van 17.30-20.30 uur, moeten we een groep begeleiden. We zitten dan wel in het zelfde gebouw, maar we hebben een andere groep die we moeten begeleiden.

Ik heb er echt super zin in om te gaan beginnen! Alleen ik wou liever volgende week nog even naar mijn oude stage gaan, om afscheid te kunnen nemen. Maar het is niet anders!

Het is aan de ene kant ook wel jammer dat het morgen al begint, want Emely en Jolande die vliegen vanavond naar Malta!! Anders was ik morgen nog vrij ivm de herfstvakantie!
Maar nu zie ik ze gewoon na mijn ochtenddienst van stage! Heb er nu al zin in!

Nu zijn jullie volgens mij helemaal weer op de hoogte, wat betreft over mijn nieuwe stage!

En ohja, het weer is hier nog steeds prachtig! Het is begin November, en nog steeds strand weer hier! :)

Lieve groetjes uit het zonnige Malta!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

Nog maar 13 daagjes!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

10 November 2013

Nieuwe stage en bezoek uit Nederland! :)

03 November 2013

Nieuwe stage

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6694

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: