Aankomst Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu Aankomst Malta! - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu

Aankomst Malta!

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2013 | Malta, Sliema

Zondag 9 uur begon de reis. Met de auto werd ik naar Schiphol gebracht om vervolgens het vliegtuig in te stappen. Om 13.00 uur vertrok het vliegtuig. Ik heb nog nooit gevlogen dus dit was allemaal nieuw voor mij. De reis is goed verlopen en om 16.00 uur zijn we geland op Malta. We werden opgewacht en vervolgens met een busje naar ons appartement gebracht.
Toen we bij ons appartement aankwamen hebben we direct kennis gemaakt met twee Koreanen. Even later ook met een meisje uit Turkije. Het meisje uit Turkije en een vriend namen Larissa en mij mee en lieten ons de school en supermarkt zien. We hebben gelijk wat boodschappen gehaald en gingen daarna uit eten. Tijdens het eten kwam er een vrouw uit Noorwegen naar ons toe. Ze vroeg ons of we één tafel op wouden schuiven. Dit hebben we gedaan en kregen van die vrouw 50 euro! Larissa en ik stonden hier erg van te kijken. We zeiden al tegen elkaar, de volgende keer willen we ook wel 2 tafels opschuiven hoor! Hahah.
En oja, Larissa en ik delen onze slaapkamer met een Japanner. Verder zitten er nog 2 meiden uit Turkije en 2 uit Korea bij ons in het appartement.
Heb ik verder nog wat te melden aan jullie? Oja, ik heb het hier erg naar mijn zin! Mooi weer en leuke kamergenoten. Vanavond heb ik een welkomsparty zodat we alle andere studenten ook leren kennen.

Groetjes vanuit Malta! Tot de volgende keer!

  • 17 September 2013 - 06:25

    Marye:

    Klinkt goed:D Zorg je er even voor dat het mooie weer tot in november aanhoudt;-)

  • 18 September 2013 - 16:43

    Karlijn:

    Tessie geniet ervan meisje!
    En oja, ik wacht al een paar dagen op
    je volgende reisverslag
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

Nog maar 13 daagjes!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

10 November 2013

Nieuwe stage en bezoek uit Nederland! :)

03 November 2013

Nieuwe stage

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 6706

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: