1e week in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu 1e week in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu

1e week in Malta

Blijf op de hoogte en volg

20 September 2013 | Malta, Sliema

Hallo Allemaal,

1e week in Malta zit er bijna op. Maandag begonnen we al gelijk met school om 08.00 uur tot 12.15. We hadden eerst een test om te kijken op welk niveau we zitten. Gelukkig zit ik bij Larissa in de klas! We werden zomaar in een klas gezet en we moesten maar mee doen.
Voor de rest van de dagen hadden we school van 08.45-12.15. Dit lijkt best kort maar als je alleen maar Engels krijgt, duurt de ochtend best lang.

Voor de rest hebben we 's avonds nog niet echt bijzondere dingen gedaan. Gister zijn we wel naar de Lady's Night geweest. Hier hebben we met nog een paar Nederlanders gewinkeld. Ohja, en niet te vergeten, elke dag gaan we wel even naar het strand toe, en zwemmen in de zee!

Dit was wel een leuke maar vooral ook een drukke eerste week in Malta. We kregen veel informatie. Wat ik alleen nog een beetje vervelend vind is dat we nog niks hebben gehoord over onze stage.
Ik weet zelfs niet hoe ik er moet komen, hier zijn we dus nu druk mee bezig om dat voor elkaar te krijgen. Maar dat gaat vast goed komen!

Ik ben wel erg benieuwd hoe het allemaal gaat op mijn stage, en wat mijn stage tijden zijn. Maar dat krijg ik hopelijk Maandag allemaal te horen!

Groetjesss!

  • 20 September 2013 - 17:25

    Erna Elshof :

    Hoi Tessa,
    Leuk hoor om jou op deze manier te kunnen volgen.
    Wat zal jouw Engels straks goed zijn!
    Veel plezier en succes nog.
    Liefs Erna

  • 20 September 2013 - 22:26

    Karlijn:

    Lieve tess geniet ervan
    Met je stage dat komt allemaal goed!!
    Xxx de jaloerse Hollander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

Nog maar 13 daagjes!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

10 November 2013

Nieuwe stage en bezoek uit Nederland! :)

03 November 2013

Nieuwe stage

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 6709

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: