Comino, blue lagoon! - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu Comino, blue lagoon! - Reisverslag uit Sliema, Malta van tessavandartel - WaarBenJij.nu

Comino, blue lagoon!

Blijf op de hoogte en volg

29 September 2013 | Malta, Sliema

Joehoe!

Hier weer een verslagje vanuit Sliema, Malta.
Afgelopen zaterdag zijn met z'n 5en, nog meer Nederlanders naar Blue Lagoon geweest. We moesten er dus ook weer vroeg uit, we hadden de bus van ongeveer 09.00 hier zaten we ongeveer 45 minuten in.
Ik, en misschien de anderen ook wel hebben ons ogen uitgekeken in de bus richting de boot! Wat een uitzicht, echt heel mooi!
We hadden in de bus een bootticket gehaald naar Comino. Dit is een eilandje tussen Malta en Gozo. Het is een heel toeristisch deel want het je hebt daar echt heeeeel helder blauw water!
Toen we aankwamen, dacht ik wel even van.. zou dit alles zijn van heel Comino... Overal stonden stoeltjes en eetkraampjes. Het was er wel erg krap en je had alleen maar rotsen! We he
We hebben met z'n allen een stoeltje gehuurd, we zaten helemaal vooraan, dus we hadden een super uitzicht op het water en verder op rotsen (zie foto's). Zelf kon je er voor kiezen of je wel of niet in de zon wou. Natuurlijk ben ik wel in de zon gaan zitten, want wat ik heb gehoord is dat je hier heel snel verkleurd! En dit is natuurlijk ook gebeurd!! :)

Myrna en ik zijn meteen het water ingegaan en we gingen een stukje zwemmen. Gelijk voelde ik wat langs mijn been, en het prikte. Dacht eerst dat het een vis was, want die zwommen er ook gewoon, maar later zag ik dat ik 2 rode strepen had. We dachten allemaal aan een kwal gelukkig heb ik er bijna geen last van gehad en is het nu weer over!

We namen de boot van 15.00 uur weer terug. De terug weg vanaf Comino naar Malta zijn we langs de grotten van Comino geweest. Dit was erg mooi om te zien!(zie foto's).
Rond 16.30 uur waren we weer terug in Sliema. We hebben eten gemaakt en daarna ons klaar gemaakt voor een avondje stappen in Footlose. Dit is een hele leuke club waar ook veel Nederlanders komen. Alleen wat wel een nadeel is, je hebt daar ook mensen rondlopen die op een verkeerde manier contact met je proberen te maken... daar heb ik echt een hekel aan en zeg dan ook vaak tegen ze: Don't touch me! En dan loop ik door! Verder hebben we weer met zn allen een hele leuke avond gehad!

Ohja, voor dat ik het vergeet. Als je op de hoogte wil blijven van wat ik allemaal doe en natuurlijk mee maak, is het mogelijk om je in te schrijven voor de mailinglijst (links onder). Als ik weer een nieuwe update heb geplaatst, dan ontvang je een mailtje! Je hoeft dan niet telkens zelf op de site te kijken ;) En als je mijn adres wilt hebben, dan kan je dit altijd aan me vragen!


Veel liefs uit het warme en zonnige Malta!








  • 30 September 2013 - 05:41

    Marye:

    De foto's heb ik maar niet weer bekeken;-)
    Lieve kus, je zus

  • 30 September 2013 - 18:00

    Esli:

    Hii Tessa,

    Zo te lezen vermaak jij je prima, super om te lezen!!
    Geniet van dit gave avontuur!!

    Liefs Esli

  • 01 Oktober 2013 - 19:53

    Thea:

    Heej Tessa,
    Wat zie en beleef je daar veel!
    Geniet ervan!!
    Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag.

    Groetjes Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

Nog maar 13 daagjes!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

15 December 2013

Weer tijd voor een berichtje!

10 November 2013

Nieuwe stage en bezoek uit Nederland! :)

03 November 2013

Nieuwe stage

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 6707

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: